آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»صنعت»لوازم صنعتی» نازل جوشکاری سایز 3 ایلدیز ترکیه
 نازل جوشکاری سایز 3 ایلدیز ترکیه-pic1

نازل جوشکاری سایز 3 ایلدیز ترکیه

نازل جوشکاری سایز 3 ایلدیز ترکیه


یکی از محصولات مصرفی در جوشکاری هواگاز نازل جوشکاری ایلدیز است این نازل جوش برای جوشکاری از طریق اکسیژن و گاز استیلن یا پروپان مورد استفاده قرار می گیرد. این نازل جوشکاری ساخته شده و کپی شده از نازل گلور سوئیس است که با کد فنی 3613 شناسایی و معرفی می گردد و دارای سایزبندی های مختلفی است. نازل جوشکاری سایز 3 ایلدیز ترکیه برای ورق های فلزی با ضخامت 2 تا 4 میلیمتر مورد استفاده قرار می گیرد.
از این نازل ها برای جوشکاری های طولانی مدت و ورق های ضخیم استفاده می شود برای مثال در صنایع تولید مخازن و لوله های فلزی و سایر مشاغل مرتبط استفاده می شود. این نازل از محبوب ترین و رایج ترین نازل های جوشکاری بین جوشکاران و صنعتگران در دنیا می باشد.

مشاهده محصولات جوشکاری هواگاز ابزار دلتا

جنس این نازل جوشکاری هواگاز از آلیاژ برنج و مس است و به دلیل بالا بودن کیفیت آن، عملکرد و مقاومت حرارتی بسیار بالایی دارد. فشار توصیه شده و مصرفی این نازل جوش برای گاز اکسیژن 2.5 بار و برای گاز استیلن 0.25 تا 0.35 توصیه شده است.

شرکت ایلدیز تولید کننده و صادر کننده محصولات با کیفیت جوش و برش هواگاز با استاندارد های اروپایی میباشد که با قیمت های رقابتی توانسته جایگاه خود را بین رقبای اروپایی و آسیایی کسب کند.

شرکت ابزار صنعتی دلتا وارد کننده انواع محصولات و تجهیزات جوش و برش هواگاز در ایران می باشد. میتوانید جهت مشاوره و خرید محصولات و تجهیزات هواگاز از قبیل : سرپیک جوش، نازل جوش و… و با مشاورین ابزار دلتا تماس حاصل فرمایید . 02166349691


آگهی دهنده: ابزار دلتا
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - لوازم صنعتی در تهران
آدرس: خیابان امام خمینی، نرسیده به میدان حسن آباد، روبروی بیمارستان سینا، پاساژ رشید 3 ، طبقه زیر همکف، پلاک 10
به روز شده در:۱۴۰۱/۱۱/۳۰
بازدید: 62 بار
ایمیل: