آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»صنعت»لوازم صنعتی»نمایندگی دوربین imaging source
نمایندگی دوربین imaging source-pic1

نمایندگی دوربین imaging source

شرکت Imaging Source به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین تولیدگنندگان دوربین¬های صنعتی در جهان شناخته شده است.
شرکت Imaging Source با تولید دوربین¬های صنعتی در طیف گسترده، نیاز¬های صنایع و کاربردهای متنوعی را به خصوص در زمینه ماشین بینایی و پردازش تصویر تامین نموده است.
در راستای تامین نیاز¬های کاربردهای مختلف پزشکی، داروسازی، صنعت، کنترل تردد، تحقیقات و مراکز آموزشی، واحد تحقیق و توسعه این شرکت فعالیت¬ها و موفقیت¬های بسیاری را کسب نموده است.
تولید دوربین¬های دیجیتال با سرعت تصویربرداری مختلف، برای کاربردهای متفاوت از دیگر نکات بارز این سازنده و تولیدکننده دوربین¬های دیجیتال است. (دوربین‌های سرعت‌بالا از 5 فریم بر ثانیه تا بیشتر از120 فریم بر ثانیه)
شرکت Imaging Source خود را محدود به استفاده از تنها یک نوع خاص سنسور ننموده است. تولید دوربین‌های ccd با حساسیت بالا و یا تولید دوربین‌های cmos با حساسیت و رزولوشن بالا نمونه¬ای از توانایی¬های این شرکت است.
با توجه به تنوع کاربردهای فناوری ماشین بینایی، شرکت Imaging Source در این راستا اقدام به تولید طیف وسیعی از دوربین¬های دیجیتال بر اساس میزان رزلوشن آن¬ها نموده است. تولید دوربین صنعتی بینایی ماشین با رزولوشن‌های VGA تا 10 مگاپیکسل و بیشتر.
از دیگر ویژگی¬های دوربین¬های ساخت این شرکت، می¬توان به موارد زیر اشاره نمود:
• دوربین‌های پردازش تصویر رنگی و تک رنگی
• دوربین‌های مخصوص اندازه‌گیری ابعادی
• دوربین‌های مخصوص تشخیص رنگ
• دوربین‌های دارای طیف وسیع مادون‌قرمز تا طول موج 1200 نانومتر
• دوربین‌های صنعتی با اینترفیس های مختلف usb3 ، gige vision ، FireWireو ....
• دوربین های اتوفوکوس و زوم
• دوربین های میکروسکوپی
• دوربین های دیجتال با رزولوشن های VGA تا 10 مگاپیکسل
• دوربین‌های سرعت‌بالا از 5 فریم بر ثانیه تا بیشتر از120 فریم بر ثانیه
قابلیت¬ها و تنوع تولیدات وسیع این شرکت، توانایی و کارای محصولات شرکت Imaging Source را در مواردی همچون مدیریت پارکینگ، صنعتی داروسازی ، صنعتی مواد غذایی ، صنعتی آرایشی و بهداشتی ، صنعتی صنایع بسته‌بندی ، مهندسی پزشکی ، صنایع فولادسازی ، کنترل تردد و ترافیک ، پلاک خوانی به وضوح نمایان می¬نماید.
شرکت دیده بنیان پارس مفتخر است به عنوان تنها نماینده رسمی و انحصاری شرکت imaging source آلمان در ایران، به منظور عرضه راحت و مطمئن دوربین¬های شرکت imaging source به هم میهنان عزیز آمادگی خود را اعلام نماید.
شرکت دیده بنیان پارس، شرکتی تخصصی در زمینه پردازش تصویر و ماشین بینایی است. از این رو مهندسان و متخصصین این شرکت همواره در راستای یاری رساندن به هم میهنان عزیز، به منظور تهیه دوربین و لنز مورد نیاز فعالیت خود، آماده هستند.
دوربین‌های رزولوشن بالا، دوربین‌های مگاپیکسل، دوربین صنعتی سرعت‌بالا، دوربین صنعتی high speed، دوربین صحنه آهسته، دوربین‌های ویدو چک، دوربین میکروسکوپ، دوربین پردازش تصویر، دوربین بینایی ماشین، دوربین ماشین بینایی، دوربین خطی صنعتی، دوربین مخصوص سورتینک، دوربین خطوط تولید پرسرعت، دوربین توقف زمان، دوربین دقت بالا
تلفن تماس:32207727-031
http://theimagingsourceiran.com


آگهی دهنده: نمایندگی دوربین imaging source
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان اصفهان - اصفهان - لوازم صنعتی در اصفهان
آدرس: خ فلسطین، ساختمان تیام، واحد 12
به روز شده در:۱۳۹۶/۴/۲۲
بازدید: 445 بار
ایمیل: