آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
فیش پیچی-pic1

فیش پیچی

شرح
نوع فیش : پیچی
نوع جنس : درجه یک
Asra cctv یک وب سایت فروشگاهی در زمینه تجهیزات دوربین مدار بسته است . این وب سایت با هدف دسترسی آسان تر مشتریان و همکاران فعال در زمینه تجهیزات حفاظتی ایجاد شده است .
خط مشی Asra cctv
-کیفیت : ارائه خدمات و محصولات با بالاترین کیفیت اصلی ترین خط مشی Asra cctv است . با توجه به نگاه بلند مدت Asra cctv به موفقیت تنها راه رسیدن به این اهداف جلب رضایت مشتریان از طریق ارائه خدمات و محصولات با کیفیت است.
- تناسب کیفیت و قیمت : طبیعتا ارائه خدمات با کیفیت برای مشتریان پر هزینه خواهد بود، با این حال تلاش Asra cctv بر آن است تا این کیفیت خدمات از رقابتی بودن هزینه ها آنها نکاهد و امکان عرضه محصولات و خدمات با کیفیت برای مشتریان مهیا باشد.
- افزایش اطلاعات و به روز بودن : عرصه سیستم های امنیتی ، یک عرصه به سرعت در حال پیشرفت است . مسلما فعالیت در این زمینه نیاز به ، به روزرسانی دائم اطلاعات و آموزش همیشگی نیرو انسانی دارد.
- شفاف سازی مالی : شفاف سازی مالی یکی از مهمترین روشهای جلب رضایت و اعتماد مشتریان است . Asra cctv از طریق استفاده از محصولات با برند Asra cctv و ارائه لیست قیمت محصولات به تمامی مشتریان به آنها کمک می کند تا به راحتی و با اطمینان Asra cctv را به عنوان مجری سیستم های خود انتخاب کنند.
زمینه فعالیت Asra cctv
- عمده تجهیزات حفاظتی و لوازم جانبی مرتبط : Asra cctv به عنوان یکی از فعالترین سایت های تامین کننده تجهیزات حفاظتی در ایران شناخته می شود .
http://asracctv.com/


آگهی دهنده: alinejad
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - لوازم صنعتی در تهران
آدرس: تهران،خیابان پیروزی،چهارراه کوکاکولا، خیابان افراسیابی شمالی ،پلاک 453،طبقه3
به روز شده در:۱۳۹۵/۷/۸
بازدید: 303 بار
ایمیل: